Thursday, 30 June 2011

LuAhAn

   Nama aku muhammad rizdauddin bin zaini,aku berumur 15 tahun yang akan hadapi PMR  tahun yang paling penting bagi aku.Aku dilahirkan pada 22.6.1996.Aku tulis ini sebab nak luahkan perasaan aku kerana sudah telalu lama aku simpan perasaan ini.Sepanjang perjalanan,tak pernah jumpa kawan baik dan girlfriend.Apa yang kurang tentang diri aku,aku pun tak tahu.Setiap tahun mesti ada je musuh ,disebabkan tak puas hati dengan aku.Aku bodoh suka tolong orng walaupun orang tu tak perlukan pertolongan aku.Aku ada kenangan hitam.aku x blh lh berithu dkt korng..masa itu aku memang bodoh gle ,kenapa aku sanggup malukan nama baik keluarga aku sendiri.Pada tahun 2008,tahun UPSR aku lepas semua subjek 5C tapi mak tak pernah hargai pun dan nk ucap tahniah pun x ada..yang mk ckp ‘boleh lah’tu je,tu pun x ikhlas.aku memang mengaku yang diri aku bodoh tak sama macam orang lain.Mak dan ayah tak pernah puji pun walaupun sedikit.semua kemahuan aku selalu diketepikan sejak kecil lgi.Aku jarang dapat hadiah dari orang.Dan sekali je mak ayh aku buat majlis harijadi untuk aku.22.6.1996 hari paling teruk dalam hidup aku.sekarang umur aku 15,hidup dengan masalah keluarga.

No comments: